Deauty Box April 2014

Saturday, April 26, 2014

Hello ladies!
Today's post is going to be a little bit different. It's going to be in Dutch, because I'm showing a Belgian monthly subscription box, called 'Deauty'. Every month, a box filled with 4 or 6 beauty goodies is delivered to your house. The perfect way to discover new brands and products.


Wat is 'Deauty?'
Deauty is een maandelijkse doos gevuld met beauty goodies, die je thuis opgestuurd krijgt. Hun slogan is: 'Discover your beauty, that's our duty'. De samenstelling van de doos is elke maand een verrassing en blijft geheim tot de doos bij je thuis geleverd wordt. Er zitten telkens 4 à 6 producten in, van make-up tot verzorgingsproducten, zodat je verschillende nieuwe merken en producten kan ontdekken. Je kan een maandelijks abonnement nemen of meteen kiezen voor een 3-, 6- of 12 maandelijks abonnement. Hierbij betaal je op voorhand de volledige prijs en krijg je maandelijks de doos toegestuurd.



Bij elke doos zit er een kaartje met het thema van de maand en een woordje uitleg erbij. 
'Heerlijk. Vanaf april zitten de koudste maanden er weer op en bovendien staan er een aantal lange weekends voor de deur. Wie uitstapjes gepland heeft zal dan ook extra blij zijn met de handige travel-size producten in deze Deauty Box, en voor de rest gaan we je lichaam alvast shortjesproof maken met een aantal fijne producten. Aan de slag en genieten maar!'

Garnier Ambre Solaire 1 week Summer Look - 50ml

Dit is een zelfbruinende gezichtscrème. Ik weet niet waarom, maar ik had een voorgevoel dat er een zelfbruinend product in deze doos ging zitten. De winter is voorbij en onze witte huid mag gerust wat hulp krijgen bij het verkrijgen van een tintje! Deze crème ruikt heerlijk, naar abrikozen! Het belooft een fris, stralend kleurtje dat een week blijft hangen, ik ben benieuwd! :)

Vichy Normaderm Diepreinigende Gel - 100 ml
Eucerin Onder De Douche Bodylotion - 50 ml

De laatste tijd zie je veel bodylotions op de markt komen die je onder de douche kan gebruiken. Ik heb er nog nooit een geprobeerd dus ik was blij om deze in de doos te vinden. Deze bodylotion ruikt vreemd genoeg helemaal naar niets. Sommige mensen vinden dit leuk, maar ik vind heb persoonlijk graag een body lotion met een geur.
De diepreinigende gel van Vichy bevat geen alcohol, geen zeep en geen parabenen. Ideaal voor een gevoelige huid. Ik ben zeer benieuwd om deze uit te proberen!

Redken Diamand Oil Shampoo - 50ml
Redken Diamond Oil Conditioner - 50ml

Een handige travel-size shampoo en conditioner zijn altijd leuk om te hebben en deze producten ruiken fantastisch! De natuurlijke oliën en voedende bestanddelen geven het haar een extra dosis glans en bescherming. Klinkt goed!

Power Slim Ready To Drink Mocha - 250ml

Als extra item zat er dit drankje in de Deauty Box. Het is een soort van dieetdrankje met mokkasmaak en zoetstoffen. Persoonlijk heb ik wel zeer graag mokka en ik ben benieuwd hoe dit smaakt. Het is een aanvulling op je gewone maaltijd, geen vervanging van een maaltijd.

Dit was mijn eerste Deauty Box en ik vond hem zeer geslaagd! Ik ben vooral blij met de reinigingsgel van Vichy en de shampoo/conditioner. Maar ik was zeer aangenaam verrast met alles wat er in deze doos zat.

De Deauty Boxes zijn 16,95/maand. Je kan de abonnementen en prijzen bekijken op de website. www.deauty.be

xx,
Astrid

No comments:

Post a Comment

Hey everybody! I love reading your comments so feel free to leave a reaction! ;) <3

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS