Deauty Box September Unboxing

Saturday, September 27, 2014

Hey meisjes! Tijd om weer een Deauty box te delen met jullie. Deze kwam woensdag al in de bus maar ik moest netjes wachten tot vrijdag, toen ik thuiskwam na Gent, om hem te openen. Ik had al op Facebook gezien dat ze samenwerkten met Ciaté dus ik was zeer benieuwd!



Hello ladies, time for another Deauty unboxing! I had to wait a few days, because I was coming home from Ghent. I saw on Facebook that Deauty started working together with Ciaté, so my curiosity was awakened.

 

De doos bevatte volgende producten:
  • Ciaté Mini nagellak in 'Boudoir' - Mijn favoriete kleur is rood en ik was dus zeer blij om deze in de doos te vinden. Het lijkt me een prachtige kleur! - €6
    Ciaté Mini nail polish in 'Boudoir' - Another perfect red polish! I was very happy to see this one.
  • Skineance Total Hair Volume - een poeder dat je haar volume geeft en het makkelijker maakt om het stijlen? Interessant. Het poeder maakt mijn handen zeer droog, misschien is dit ook te gebruiken als een droogshampoo? We zullen zien, ik test het binnenkort uit! - €25
    Skineance Total Hair Volume - A hair powder that gives the hair volume and makes it easier to style. It tried it on my hands and it made them really dry. Maybe you can use this as a dry shampoo?
  • Hansaplast Anti-Blaar Gel - Deze gel maakt de huid glad, verminderd wrijving en zou dus blaren kunnen voorkomen. Ik heb hier nooit veel last van maar af en toe verschijnt er een dikke blaar op m'n voet, vooral na het dragen van nieuwe schoenen. Dit is een zeer makkelijke grootte om mee te nemen dus hup, de handtas in! - €5,09
    Hansaplast Anti-Blister Gel - A gel to help avoid blisters? Sounds like a dream to me. It's a nice, small size so this will be in my handbag at all times!
  • - 417 Soft & Fresh Shower Gel - Dit merkt gebruikt mineralen en antioxidanten uit de dode zee, klinkt zeer goed! Deze ruikt een piepklein beetje mannelijk, wat ik persoonlijk niet zo erg vind. Hij ruikt geweldig! - Travel Size $4,20
    -417 Soft & Fresh Shower Gel - A nice, soft shower gel infused with minerals and antioxidants from the Dead Sea. Smells quite manly, which I like a lot!
  • Shiseido IBUKI Refining Moisturizer 15ml - Een zachte emulsie die de huid hydrateert en oneffenheden helpt te verbergen. Ik vind het nog een redelijke grootte als staaltje. Dit is altijd handig om mee te nemen op reis of een weekendje weg! - Full size 75 ml  €52
    Shiseido IBUKI Refining Moisturizer 15 ml - A nice, hydrating emulsion that moisturizes the skin and helps to get rid of blemishes. Quite a nice sample size, easy to take with you on weekends!

Dit was de Deauty doos voor September. Ik kijk altijd enorm uit naar de dag dat ze in de postbus zitten en ik vond deze doos best wel oke. Er zaten wat interessante producten in, zoals de anti-blaar gel en het haarpoeder. De Ciaté Nagellak is ook een zeer mooie kleur! I'm happy!

xx,
Astrid

No comments:

Post a Comment

Hey everybody! I love reading your comments so feel free to leave a reaction! ;) <3

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS