Deauty Januari 2015 Unboxing

Friday, January 30, 2015

Hey allemaal, na extra lang wachten is eindelijk de nieuwe Deauty box toegekomen. Net op tijd voor Valentijn! Deze was al enkele dagen geleden toegekomen en lag op m'n bed te wachten tot ik terugkwam van Gent. Het voelt altijd een beetje aan als Kerstmis/verjaardag als zo'n doos toekomt dus ik nam snel een kijkje!




 Deze menu van deze maand:
  • Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair BB Beauty Balm (Full size - €6,99): Een beauty balm voor je haar? Dat lijkt me iets nieuws! Ik dacht dat het een serum zou zijn maar het heeft de consistentie van een conditioner. Hij ruikt fantastisch en zou zorgen voor herstel, glans, hydratatie, veerkracht, doorkambaarheid, verzorgt de puntjes en maakt het haar niet zwaar. Ik ben benieuwd!
  • T. Leclerc Eyeliner Pen in 'Platine' (Full size - €21): Make-up is steeds zeer welkom in de Deauty dozen en Deauty kiest zeer vaak voor het merk T. Leclerc. Voor mij is dit geen probleem, alle producten die er al in hebben gezeten waren steeds geweldig! Ik ben benieuwd hoe deze eyeliner zal uitdraaien. Hij heeft een sponsachtige applicator, iets wat ik persoonlijk zeer graag heb bij een eyeliner.
  • DKNY Body Lotion 'My DKNY' (50ml) + parfumstaaltje (Full size: 150ml - €16,54): Geen Valentijn zonder parfum natuurlijk! Deze geur van DKNY bevat noten van Egyptische jasmijn, freesia's, vanille, amber, muskus en patchouli. Ik weet niet goed wat ik van de geur moet denken... Hij is niet slecht maar lijkt me eerder iets dat ik zou gedragen als ik 16 was. Ik ben er niet zo zot van, om eerlijk te zijn.
  • Eucerin pH5 Soft Showergel (50ml. Full size: 200ml - €8,20): een douchegel voor droge, geïrriteerde en droge huid. Tijdens de koude winterdagen kan de huid fel uitdrogen en douchegels als deze zijn dan geen overbodige luxe. Hij ruikt zeer fris (Ik heb tijdens het ruiken perongeluk wat douchegel in m'n neus gekregen, don't ask how). I like!
  • Tahony Temporary Jewels (4 tattoos exclusief Deauty formaat - €5,50, Full size - €12,49): Je ziet deze werkelijk OVERAL de laatste tijd. Ik heb ze al veel op youtube zien passeren en ze verkopen een gelijkaardig iets bij Veritas. Het is de volwassen versie van de tijdelijke tattoos die je als kind maar al te graag aanbracht. Weet je die tijd nog? Haaaa. Genoeg nostalgie, terug naar reality. Je krijgt in deze set een armband met 'love' op, een hartje, een zilveren veertje en een oneindig teken. Dit lijkt me wel eens leuk voor een avondje uit maar ik betwijfel of ik deze ooit zal dragen. We zullen zien!

Dat was het dan voor deze maand! Mijn favoriete producten zijn ongetwijfeld de eyeliner pen en de Beauty Balm voor het haar, ik kan niet wachten om deze te proberen! :)

xx,
Astrid

No comments:

Post a Comment

Hey everybody! I love reading your comments so feel free to leave a reaction! ;) <3

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS